Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 9 mai 2010

Ieri am auzit ca s-a tinut Festivalul lumini. In drum spre casa am trecut pe langa parc si am vazut niste luminite si brusc am devenit curios. Cum veneam de la lucru am mers sa ma schimb , sa ma spal si sa mananc ceva. Ajuns acolo am ramas impresionat. O idee foarte buna,cercetasii cantau melodii de ale lor si atmosfera era foarte placuta. Imi pare rau ca nu reusit sa stau mai mult timp. Pe la 23:00 au fost si ceva focuri de artificii de la cetate insa incepuse si sa picure putin.Apoi au aprins lumina si toti au cam disparut. Am si niste poze de acolo. Nu le-am facut eu:-P

Read Full Post »

3D ieftin???

Noua moda sunt televizoarele dotate cu 3D. Fie ca sunt LED 3d sau doar lcd-uri 3d aceste modele au acaparat atentia si curiozitatea tuturor. Problema e ca inca pretul e mult prea ridicat pentru majoritatea romanilor care doresc asa ceva. Insa putini stiu ca Samsung a lansat de mai bine de 2 ani un model de plasama 3D ready,un model de plasma ieftin. Fara stiu am achizitionat acest model de plasma si ulterior am aflat ca e si 3d ready.M-am interesat si cu ochelarii potriviti (Nvidia) se vede binisor si in 3d. Ochelarii sunt in jur de 650 de ron ,iar plasma in jur de 2000-2100 ron. Cu un buget sub 3000 de lei se pot vedea in confortul propriului camin filme in 3D. Un lcd sau un LED 3D costa minim 7000 lei( diagonala mai mare de un metru:P)

Read Full Post »

Buna

Azi in sfarsit mi-am facut timp sa-mi fac si eu blog. Sper sa iasa ceva din el si sa nu fie doar timp pierdut:-P

Read Full Post »